شهرستان ها

سند جامع پدافند غیرعامل نیروگاه اتمی بوشهر در دست مطالعه است

بوشهر- مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: سند جامع پدافند غیرعامل نیروگاه اتمی بوشهر در دست مطالعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه اعتماد صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای موقعیت بسیار مهم و خاصی است و پدافند غیرعامل در این استان اهمیت دو چندان دارد.

وی با اشاره به حضور صنایع مهم و تأسیسات متعدد در بخش‌های گوناگون استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر از نقاط راهبردی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر از تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این سند پس از مطالعه و تدوین، به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ابلاغ شده است.

وی پیشگیری از آسیب در مواقع بحرانی را از مهمترین اهداف تدوین این سند عنوان کرد و ادامه داد: سند جامع پدافند غیرعامل نیروگاه اتمی بوشهر در دست مطالعه است.

اعتماد با بیان اینکه سند جامع پدافند غیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی عسلویه و پارس جنوبی آماده شده است افزود: برای تدوین سند پدافند غیرعامل جزیره استراتژیک خارگ اقدامات لازم انجام گرفته است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر اضافه کرد: سند جامع پدافند غیرعامل مرکز استان بوشهر در دست مطالعه است که پیش‌بینی می‌شود به‌زودی مراحل تدوین آن تکمیل شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا