شهرستان ها

سهم میزان صرفه جویی برق استان زنجان عدد قابل توجهی است

زنجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: سهم میزان صرفه جویی برق استان زنجان عدد قابل توجهی است و در این زمینه برای مدیریت مطلوب همراهی همگانی لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آبی پور ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان بر لزوم مدیریت مصرف برق در استان توسط تمام مشترکین تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به وضعیت بارندگی‌ها و مواجهه نیروگاههای برق-آبی با آن، ضرورت مدیریت مصرف برق بیشتر از گذشته احساس می‌شود، اظهار کرد: قطعی برق صنایع و واحدهای تولیدی در برخی موارد مشکلات قابل توجهی را ایجاد می‌کند و باید با اطلاع قبلی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: شرکت توزیع برق استان زنجان در ۲۴ ساعت قبل میزان صرفه جویی را از مرکز استعلام کند تا براساس آن امکان برنامه ریزی برای صنایع و واحدهای تولید فراهم شود.

آبی پور تاکید کرد: سهم میزان صرفه جویی برق استان زنجان عدد قابل توجهی است و در این زمینه برای مدیریت مطلوب همراهی همگانی لازم است.

وی افزود: برای اینکه واحدهای صنعتی و تولیدی استان در تابستان با مشکل قطعی برق مواجهه نشوند مشترکین برق حتماً مصرف درست را مد نظر قرار دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا