شهرستان ها

سپاه عامل قدرت ایران در مذاکرات بین المللی است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه به کشور ضعیف اجازه مذاکره و صحبت نمی‌دهند، گفت: قدرت دولت در مذاکرات به خاطر قدرت سپاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی پیش از ظهر چهار شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، با اشاره به نقش ارزشمند سپاه در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: سپاه نگاه خدمت گزاری به مردم دارد و برای مردم حرکت می‌کند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: این تفکر تنه قوی برای سپاه ساخته تا در تمام زمینه‌ها با قدرت ورود کند.

وی با اشاره به ادبیات مطرح شده در خصوص دیپلماسی و میدان، افزود: در پای میز مذاکره صندلی را برای کشوری می‌گذارند که توان دارد؛ وقتی برای ایران صندلی گذاشتند نشان از قدرت ما است که این قدرت یقیناً به خاطر شرایط اقتصادی و یا تولید کالاهای استراتژیک برای دنیا نیست.

شجاعی گفت: قدرت دولت در مذاکرات به خاطر قدرت سپاه است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به انتشار برخی تفکرات مبنی بر دل بریدن جوانان از تفکر شهادت، بیان کرد: چهره‌هایی مانند شهید حججی خط بطلانی بر این عقیده کشیده است.

وی مردم و ولایت فقیه را عامل شکست دشمنان در ۴۲ سال اخیر دانست و افزود: امروز رشادت‌ها و جانبازی‌های نیروهای غیور سپاه پاسداران و بسیج اجازه نمی‌دهد چراغ واقعه عاشورا بی فروغ شود.

شجاعی با اشاره به رتبه دوم خراسان شمالی در مشارکت انتخابات، افزود: قطعاً در آینده نزدیک، زندگی مطلوب‌تری ایجاد خواهد شد و سفره و خانه مردم آباد می‌شود.

استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: وحدت و هم فهمی مشترکی در خراسان شمالی شکل گرفته و هماهنگی ارکان نظام در استان باعث شده مشکلات رفع شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا