شهرستان ها

سینما در تبیین تاریخ و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش دارد

زنجان-استاندار زنجان گفت: سینما در تبیین تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محسن افشارچی در حاشیه جشنواره فیلم فجر در سینما بهمن با بیان اینکه سینمای نجیب ایران بعد از انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف با انقلاب اسلامی بسیار همراه بوده است، ابراز کرد: سینما در تبیین تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش دارد.

استاندار زنجان بیان کرد: فیلم «موقعیت مهدی» هم فیلمی از همین جنس بود و دیدیم که چه قدر خوب به داستان پرداخته بود، این فیلم تکنیک خوبی داشت به نحوی که من در فیلم‌های ایرانی کمتر دیده بودم.

افشارچی با اشاره به محتوای خوب برخی از فیلم‌های تولیدی بیان کرد: جشنواره فیلم فجر همه ساله به شکل پرباری برگزار می‌شود که امیدوارم این جشنواره همیشه پا برجا و توانمند تداوم باشد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی گفت: انتظار دارم به مسائل مختلف فرهنگی بصورت استانی توجه شود و بصورت مصداقی در بُرش استانی مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار زنجان همچنین به بحث سینما و تقویت آن هم تأکید کرد و گفت: قبلاً هم گفته‌ام امروز خیلی از ابزارها، هدف شده اند، اکنون تئاتر، موسیقی و سینما خودشان نباید هدف باشند بلکه اینها ابزاری برای رسیدن به استقلال فرهنگی محسوب می شوند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا