شهرستان ها

انعکاس دستاوردهای دولت نقش تأثیرگذار در ایجاد امید در جامعه دارد

زنجان-استاندار زنجان گفت: انعکاس دستاوردها و اقدامات دولت نقش مهم و تأثیرگذار در ایجاد امید در جامعه دارد و باید برای تحقق این امر تلاش جدی در استان صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی بعد از ظهر شنبه در گردهمایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان زنجان، با بیان اینکه ایجاد امید در مردم بزرگترین پروژه در استان است که باید با انعکاس دستاوردها و اقدامات دولت برای تحقق آن تلاش کرد، گفت: انعکاس دستاوردها و اقدامات نقش مهم و تأثیرگذار در ایجاد امید در جامعه دارد و باید برای تحقق این امر تلاش جدی در استان صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه مدیران باید به جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در دیده شدن و انعکاس دستاوردها و اقدامات، توجه جدی داشته باشند و فلسفه وجودی روابط عمومی‌ها اعتقاد داشته باشند، افزود: مدیران با تقویت اعتقاد به حوزه روابط عمومی باید نسبت به تأمین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز این حوزه توجه جدی کنند.

استاندار زنجان گفت: مدیران و مسؤولان روابط عمومی‌ها بادی ارتباط نزدیک و تنگاتنگ داشته باشند و مدیران باید در برنامه‌های توسعه‌ای خود نقش روابط عمومی‌ها را ویژه ببینند.

افشارچی لزوم بروز شدن فعالیت‌ها و تجهیزات حوزه روابط عمومی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در حال حاضر فرم‌ها، روش‌ها و بسترها در حوزه اطلاع رسانی تغییر کرده است و باید متناسب با آن حرکت کنیم و باید از ابزارهای جدید در حوزه اطلاع رسانی بهره گرفت و نباید در قالب‌های گذشته ماند.

وی نقش روابط عمومی‌ها را در بالا بردان آگاهی جامعه از وظایف و عملکرد ادارات و دستگاه‌ها را یادآور شد و با تاکید بر اینکه شفاف سازی باید در زمینه اقدامات صورت بگیرد، افزود: باید سطح آگاهی جامعه را بالا ببریم و اگر نتوانیم روایت اول را داشته باشیم و به موقع عمل کنیم بسیاری از فرصت‌ها را از دست خواهیم داد.

استاندار زنجان گفت: روابط عمومی یک مجموعه یک طرفه نیست، بلکه دماسنج یک دستگاه است و بازخوردهای جامعه را نسبت به دستگاه اجرایی دریافت می‌کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا