شهرستان ها

کشتی زنجان جای پیشرفت دارد

زنجان-استاندار زنجان گفت: کشتی زنجان یکی از رشته‌هایی است که جای پیشرفت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی عصر پنج‌شنبه در مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی که در سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این گونه رویدادها در زنجان به رونق ورزش استان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه با نگاهی به سطح مسابقات درمی‌یابیم که تلاش‌ها و رایزنی‌های زیادی برای اخذ این میزبانی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: بدون شک، اگر به درستی از این میزبانی استفاده کنیم، می‌تواند نقطه شروعی برای توسعه ورزش کشتی زنجان باشد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه ببی‌تردید کشتی زنجان جای پیشرفت دارد، ادامه داد: زنجان از جوانان بااستعدادی در عرصه‌های مختلف به ویژه ورزش کشتی برخوردار است، به همین خاطر انتظار داریم ورزشکاران با استعدادیابی خود، بتوانند سهم ارزنده‌ای در توسعه ورزش قهرمانی استان ایفا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از علاقه‌مندان به کشتی و حضور در سالن برگزاری مسابقات، خاطرنشان کرد: برای اینکه شاهد برگزاری چنین رویداد مهمی در زنجان باشیم، عوامل زیادی به طور شبانه‌روزی پای کار بودند تا این مهم به سرانجام برسد.

جواد بازرگان با یادآوری اینکه هیأت کشتی استان زنجان برای میزبانی این رویداد تلاش زیادی را از ماه‌ها قبل انجام داده است، عنوان کرد: همه استان‌ها تلاش می‌کنند امتیاز میزبانی چنین رویدادهایی را اخذ کنند و این خود حاکی از کسب موفقیت برای ورزش زنجان در میزبانی چنین مسابقاتی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا