شهرستان ها

سی.تی.اسکن تنها با تجویز پزشک در سرپل ذهاب گرفته می‌شود

کرمانشاه- معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به مراجعه مردم برای گرفتن سی.تی.اسکن گفت: سی.تی.اسکن تنها با تجویز پزشک در این شهرستان گرفته می‌شود.

محسن مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: ۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان این شهرستان بستری بوده که بیش از ظرفیت بیمارستان است.

وی با بیان اینکه کادر درمان همچنان با ایثار و فداکاری در تلاش برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی است، افزود: سی. تی. اسکن فقط برای بیمارانی که مشکل تنفسی داشته یا اکسیژن خون آن‌ها کمتر از ۹۰ بوده یا با تشخیص پزشک برای افرادی که تب دارند، انجام می‌شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: مردم بدون تجویز پزشک برای گرفتن سی. تی. اسکن مراجعه نکنند، زیرا که در صورت تشخیص پزشک متخصص سی. تی. اسکن از آن‌ها گرفته می‌شود.

مرادی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب در صورت افزایش تعداد مبتلایان نیازمند بستری مجبور به اعزام بیماران به شهرستان‌های مجاور است.

وی با اشاره به وجود ۲ دستگاه اکسیژن‌ساز و تعداد قابل قبول کپسول‌های اکسیژن در شهرستان سرپل ذهاب گفت: به زودی یک دستگاه اکسیژن‌ساز دیگر به بیمارستان این شهرستان اضافه می‌شود تا مشکلات این بخش به صورت کلی رفع شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: تزریق واکسن کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بهترین راه برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است که باید مردم استقبال بیشتری نسبت به واکسیناسیون علیه این ویروس داشته باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا