شهرستان ها

شانزدهمین جشنواره آش «نیر» کار خود را آغاز کرد

نیر_مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: شانزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی «نیر» با حضور ۶۰ غرفه از سراسر کشور کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب صبح پنج‌شنبه با حضور در محل جشنواره اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر با حضور ۶۰ غرفه از سراسر کشور کار خود را آغاز کرد و تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر یکی از مهم‌ترین جشنواره‌ها در حوزه گردشگری خوراک است، افزود: این جشنواره هرساله با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان و مردم برگزار می‌شود و امسال نیز شاهد برگزاری شانزدهمین دوره این جشنواره هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خاطرنشان کرد: از ۶۰ غرفه حاضر در شانزدهمین دوره جشنواره ۵۰ غرفه مربوط به شرکت‌کنندگان استانی است و ۱۰ غرفه نیز از سایر استان‌های کشور در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاوه بر آش و غذاهای سنتی، صنایع‌دستی و سوغاتی‌های مناطق مختلف نیز در این جشنواره عرضه می‌شود و اجرای بازی‌های بومی و محلی نیز بخشی از برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا