شهرستان ها

شخصیت آیت الله محمودی طی ۴۵ سال گذشته یکی از هویت‌های ورامین است

ورامین- امام جمعه موقت تهران گفت: شخصیت وارسته و نورانی آیت الله محمودی در بیش از ۴۵ سال گذشته یکی از مؤلفه ها و هویت‌های ورامین است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد حاج علی اکبری صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از نزدیک به نیم قرن مجاهدت آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی در سنگر نماز جمعه اظهار کرد: امروز از یک سو صحبت از یک عالم وارسته و خدمات او و از سوی دیگر صحبت از مردم مؤمنی است که سال‌ها همراه و حامی این عالم بودند.

حاج علی اکبری با بیان اینکه ماه خرداد، شناسنامه انقلاب اسلامی را به یاد ما می‌آورد گفت: در واقع کفن پوشان ۱۵ خرداد خط را شکستند و السابقون بودند، نام ورامین و این منطقه بزرگ در شناسنامه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: اگر انقلاب اسلامی با قیام ۱۵ خرداد شناخته می‌شود، قیام ۱۵ خرداد به نام ورامین ماندگار شده است، مردمانی مؤمن، با محبت، ایثارگر و اهل جهاد و شهادت در این منطقه زندگی می‌کنند، هم امام راحل ما ورامین را دوست داشتند و هم امام حاضر مقام معظم رهبری به ورامین علاقه دارند.

وی گفت: بنده از گذشته با جوانان این منطقه آشنا بوده ام، منطقه‌ای نیرو خیز از نظر فرهنگی، سیاسی، مذهبی و اقتصادی است که تاکنون خدمات زیادی به انقلاب اسلامی داشته و در آینده نیز می‌تواند داشته باشد.

حاج علی اکبری عنوان کرد: شخصیت وارسته و نورانی آیت الله محمودی در بیش از ۴۵ سال گذشته یکی از مؤلفه‌ها و هویت‌های ورامین است، خداوند از فضل خود به آیت الله محمودی بسیار عنایت داشته و بنده از دهه ۷۰ با آقای محمودی ارتباط داشتیم و وی از نظر گرمای وجود و دلنشینی همیشه شمع جمع ائمه جمعه بود، شرف سیادت، شرف جهاد و شرف شهاد برای این مرد بزرگ است و علاوه بر آن جایگاه و فضل علمی مناسب داشتند، از منطقه سادات و مراجع بزرگ در گلپایگان و جهاد که از ابتدا همراه در نهضت امام بود و نیز توفیق داشت که ابوالشهید باشد.

تکمیل می‌شود…

آگهی
دکمه بازگشت به بالا