شهرستان ها

شرایط ترافیکی اصفهان در روزبارانی / پلیس راهور تمام قد حاضر بود

اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان شرایط ترافیکی اصفهان را در روز بارانی تشریح کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان اظهار داشت: این بارش‌ها منجر به کندی حرکت، گره ترافیکی و تراکم خودروها می‌شود و این امر طبیعی است.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها در اصفهان از صبح روز گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: این بارندگی وقفه‌ای نداشته و همکاران ما به صورت دائم در سطح شهر حضور داشته و نسبت به ساماندهی ترافیک اقدام کردند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه به دنبال بارش‌های اصفهان برخی از چراغ‌های تقاطع‌ها و چهار راه‌های اصفهان مختل شد، گفت: در این شرایط عملاً فرماندهی ترافیک مختل شد و از این رو زمانی که در یک تقاطع این اتفاق می‌افتد خود به خود سه الی چهار خیابان اطراف این تقاطع‌ها درگیر ترافیک و بی نظمی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این بارش‌ها حداقل یک لاین از خیابان‌های اصلی و بزرگراه‌ها درگیر آبگرفتگی شدند، ابراز داشت: این امر در خیابان‌های جنوب اصفهان از جمله شیخ صدوق، چهارباغ بالا و … بیشتر مشاهده می‌شد.

شرایط <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9'>ترافیک</a>ی <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86'>اصفهان</a> در روزبارانی / <a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%be%d9%84%db%8c%d8%b3-%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%b1'>پلیس راهور</a> تمام قد حاضر بود

سرهنگ محمدی با بیان اینکه همچنین شاهد تردد خودروهای تک نفره و دو نفره بود، گفت: این امر منجر به افزایش ترافیک شده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در روز گذشته ۴۵۰ تصادف خسارتی و ۲۴ تصادف جرحی رخ داد است، ابراز داشت: می‌توان گفت بیش از یک هزار خودرو در این بارش‌ها آسیب دید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا