شهرستان ها

شرکت بیش از ۳۰۰ بسیجی کرمانشاهی در فراخوان پویش اهدای خون

کرمانشاه- مدیر فرهنگی و رسانه‌ای بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از شرکت بیش از ۳۰۰ بسیجی کرمانشاهی در فراخوان پویش اهدای خون خبر داد.

فرزاد آقا بابایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر از فراخوان پویش اهدای خون جهادگران بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به جهت نیاز همشهریان به خون و فرآورده‌های خونی در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: با توجه به ضرورت مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا و نیاز دیگر عزیزان کرمانشاهی از قبیل بیماران دیالیزی، هموفیلی، تالاسمی و… که به صورت مستمر به دریافت خون برای ادامه زندگی نیازمندند و رعایت برخی از شهروندان از حضور در مراکز اهدا خون که سبب کم شدن ذخایر خونی استان گشته، در هفته بسیج فراخوان اهدای خون توسط بسیج سازندگی اعلام شد.

مدیر فرهنگی و رسانه‌ای بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر کم شدن ذخایر خونی استان، سازمان بسیج سازندگی اقدام به راه‌اندازی پویش اهدای خون در استان نمود و با فراخوانی که در میان جهادگران و بسیجیان انجام شد به لطف خدا و همت جهادگران همیشه در صحنه در این سه روز بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان و جهادگران کرمانشاه در این پویش شرکت کردند.

آقا بابایی با اشاره به اینکه بسیجیان در همه صحنه‌ها حضوری فعال دارند، گفت: با این اقدام خداپسندانه بخش چشمگیری از کمبودهای خونی و پلاسمای خون در بانک خون کرمانشاه تأمین شده‌است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا