شهرستان ها

شرکت درانتخابات مصداق یاری دین خدا است

همدان_امام جمعه شهرستان تویسرکان گفت: قطعا شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مصداق یاری دین خدا و نصرت الهی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موحدی اظهار کرد: خدا و علما و مجاهدان ما را به انتخابات دعوت می‌نمایند ولی داعش و صهیونیست و شیاطین ما را به تحریم انتخابات می‌نمایند و مردم ایران بارها در آزمایش‌های مختلف ثابت کرده‌اند که دست از حمایت دین خدا و ولی خدای نمی‌دارند.

موحدی افزود: الحمدلله در حالی که ایالات متحده آمریکا رو به فروپاشی است و در مقابل ایالات متحده جبهه مقاومت در حال شکل گیری است و متحد و منسجم و پرتوان در مقابل جبهه یزیدی است.

وی تاکید کرد: زمانی نیروی به برکت حمایت نیروهای مخلص انقلابی در دوره اول ریاست جمهوری خدمت رسانی خوبی برای کشور و مملکت داشت، اما مشاهده کردیم در دوره دوم به خاطر لجبازی، غرور و خودشیفتگی، نیروهای انقلابی را از دور خودش طرد کرد و در دور دوم کشورداری کشور را با مشکلاتی مواجه شد.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: دو سال پایانی دولت دهم را فراموش نمی‌کنیم که کشور با چه مشکلی مواجه شد و ثمره آن خرابکاری این شد که مردم در انتخابات بعدی از نیروهای های حزب الهی دلسرد شدند و پس از آن مشاهده کردیم که در این هشت سال چه فرصت‌ها طلایی از دست رفت.

موحدی با اشاره به منویات رهبری مبنی بر اینکه اسرائیلی که ادعا می‌کرد لشگر شکست ناپذیر دارد، امروز تبدیل به لشگری شده که روی پیروزی را نخواهد دید تاکید کرد: حضور پرشور ما مردم انقلابی در انتخابات سال جاری اسرائیلی را به همراه دیگر دشمنان اسلام و انقلاب از آمریکا و منافقین گرفته تا آل سعود، وهابی‌ها و داعشی ها نابود خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بی تردید قدم اصلی در این روزها انتخاب دولتی انقلابی است تا به یاری خدا استکبار جهانی با شکست نهایی روبرو شود و اقتصاد و بازار کشور رونق بگیرد که اگر این گونه شود شاهد سازماندهی اقتصادی و در نهایت اقتدار بیشتر کشور می‌شویم.

موحدی در پایان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سال جاری آتش صهیونیسم را خاموش می‌کند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا