شهرستان ها

شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ ادای دین به خون شهدا است

کرمانشاه- مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ ادای دین به خون شهدا است.

افشین کلات‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهدا است، اظهار کرد: باید با شرکت و انتخاب فرد اصلح در انتخابات ۱۴۰۰ که مطابق با معیارهای انقلاب و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است، دین خود را به شهدا ادا کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این زمینه مستثنی نبوده و به ویژه در استان کرمانشاه با لبیک به ندای رهبری و برای ایجاد انگیزه در مردم برای شرکت در انتخابات و تشویق آن‌ها به انتخاب کاندیدای اصلح وارد میدان کار شد.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد در ایام انتخابات با آماده‌سازی فضا برای اخذ رأی و بصیرت‌دهی و تعیین شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند، از طریق سخنرانی‌ها و برنامه‌های خود به آحاد مردم برای افزایش آگاهی و انتخاب کاندیدای اصلح کمک می‌کند.

کلات‌پور خاطرنشان کرد: در هیچکدام از انتخابات اعم از شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از گروه، جناح و یا کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تشویق و ترغیب مردم از طریق امام جماعت‌های مساجد برای حضور پای صندوق‌های رأی است.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه افزود: یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان و جلوگیری از ناامید شدن آن‌ها برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ از دیگر برنامه‌های مساجد است، از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی معاند تشویش اذهان عمومی و تخریب چهره انقلاب برای جوانان به ویژه رأی اولی‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در مورد انتخابات بیان کرد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود و به فرموده امام راحل مردم ولی نعمت ما هستند، یعنی هرچه هست را باید از مردم دانست.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به لزوم شرکت در انتخابات از دیدگاه امام خمینی (ره) گفت: شرکت تمامی آحاد جامعه در انتخابات ۱۴۰۰ و تعیین سرنوشت کشور قطعاً ضروری است و تمامی افراد باید پای کار باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دشمن دانستن کسانی که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کنند، اضافه کرد: هرکس از نزدیکان و بستگان ما که دیگری را از حضور پای صندوق‌های رأی دلسرد کند، نه تنها دلسوز ما نبوده بلکه دشمن ما است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا