شهرستان ها

ششمین مرحله رزمایش مومنانه در ناحیه مقاومت بسیج ورامین اجرا شد

ورامین- ششمین مرحله رزمایش مومنانه هم زمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) در ناحیه مقاومت بسیج ورامین اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه ششمین مرحله رزمایش مومنانه هم زمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) در ناحیه مقاومت بسیج ورامین اجرا شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین در این رابطه گفت: تعداد پنج هزار بسته تهیه شده است و هزار عدد آن تا کنون توزیع شده است و مابقی آن در طی ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

مهدی امینی ادامه داد: تهیه چهار سری جهیزیه کامل، طبخ و توزیع چهارده هزار غذای گرم، توزیع حدود هشت هزار پک بهداشتی از جمله اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جدید بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: هر یک از ائمه به صفت بارزی معروف می‌باشند اما همه ائمه درمجموع صفات کامل بودند ولی به لحاظ شرایط هر یک به صفت برجسته ای مشهور هستند و امام حسن مجتبی (ع) جلوه کرامتشان بیشتر نمود داشته است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی ادامه داد: سنت خوبی هر ساله در نیمه ماه رمضان گذارده شده است که همه به نوعی به هم میهنانمان نیازمند کمک می‌شود و در دو سال گذشته با توجه به شرایط ویژه کرونا اتفاق بزرگی رقم خورد و اگر رزمایش‌های مومنانه نبود چالش بزرگی رقم می‌خورد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا