شهرستان ها

شش بخش تخصصی به بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل اضافه شد

آران و بیدگل- سرپرست بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل گفت: به کمک خیرین شهرستان آران و بیدگل شش بخش تخصصی به بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل اضافه شد

علی یوسفیان در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در راستای ارتقای سطح خدمات با مساعدت وکمک خیرین بزرگوار شهرستان و همکاری و تأمین اعتبار از طرف دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیمارستان سیدالشهدا اقدام به تأمین تجهیزات و راه اندازی بخش‌های بستری و سرپایی کرده است.

وی افزود: بخش ارتوپدی، بخش اورولوژی (جراحی کلیه ومجاری ادراری) ،بخش پاتولوژی و آزمایشگاه تشخیص طبی بیمارستان ، بخش VIP با ظرفیت ده تخت بستری در قالب اتاق‌های تک تخته و دو تخته با هتلینگ ویژه؛ طرف قرارداد بیمه‌های پایه وتکمیلیو واحد اسپیرومتری در کلنیک تنفسی بیمارستان جهت ارائه خدمت به بیماران با مشکلات تنفسی وبیماران کووید از بخش‌های اضافه شده به بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل است.

سرپرست بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل همچنین در ادامه از نصب وراه اندازی دستگاه اکسیژن ساز باظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه جهت ارائه خدمات بهتر به بیماران حاد تنفسی در بیمارستان سیدللاشهدا آران و بیدگل خبر داد.

یوسفیان خاطر نشان کرد: برای تجهیز و راه اندازی بخش‌های مذکور هزینه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال توسط خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا