شهرستان ها

«شفافیت»نامزدهای انتخاباتی باعث حضور حداکثری می شود

ایلام-یک فعال رسانه ای استان ایلام با اشاره به اینکه «شفافیت» نامزدهای انتخاباتی باعث رغبت مردم و حضور حداکثری در انتخابات می شود، گفت: اقدام خبرگزاری مهر در چالش «ازما» آغاز راه شفافیت است.

فرشته سنجیده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر چقدر شفافیت نامزدهای انتخاباتی در دید مردم بیشتر قرار بگیرد، قطعاً در انتخاب شایستگان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: شفافیت و روراستی با مردم باعث اعتماد بیشتر مردم نسبت به مسئولان و منتخبین آنها و در امیدواری به آینده‌ای روشن نیز تأثیرگذار خواهد بود و رغبت مردم برای انتخابی درست را بیشتر می‌کند.

سنجیده اظهار کرد: شفافیت وضعیت نامزدها برای مردم، می‌تواند عامل بسیار مهم در تعهد اخلاقی منتخبان به مردم باشد و همچنین در حضور حداکثری مردم نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: این ثبت شفافیت می‌تواند وضعیت مالی منتخبین را قبل و بعد از انتخاب را نیز در پیشگاه قضاوت مردم قرار دهد.

وی افزود: نامزدهایی که به طور کامل و بدون هیچ پرده پوشی اقدام به معرفی خود در همه زمینه‌ها می‌کنند، حسن نیت خود را برای خدمت به مردم نشان می‌دهند.

این فعال رسانه‌ای افزود: اقدام خبرگزاری مهر در چالش «ازما» گرچه در آغاز راه است اما بدون شک در دوره‌های آینده می‌تواند تأثیرات بیشتری را بر فضای انتخابات و انتخاب آگاهانه بگذارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا