شهرستان ها

شفافیت باعث مصون ماندن از خطا و فساد است

بجنورد- رابط نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با دانشجویان با اشاره به لزوم پیوستن نامزدهای شورای شهر به چالش شفافیت، گفت: شفافیت باعث مصون ماندن از خطا و فساد خواهد شد.

حجت الاسلام حسین جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت ویژه شفافیت در ابعاد مختلف انتخابات شورای شهر، اظهار کرد: شفافیت باعث می‌شود منتخبان مردم دست به عصا حرکت کند و خطا نکند.

رابط نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با دانشجویان ادامه داد: شفافیت مالی و اعلام لیست اموال توسط نامزدها باعث می‌شود در آینده مردم بر روی افزایش اموال و املاک شخص منتخب نظارت داشته باشند.

وی افزود: در صورتی که طی مدت مسئولیت اموال اعضای شورای شهر به صورت نامتوازن رشد کند مشخص خواهد شد برخی اقدامات خاص در جهت منافع شخصی انجام شده است لذا شفافیت مالی امر بسیار مهمی تلقی شده و می‌تواند بسیاری از فسادها را کاهش دهد.

حجت الاسلام جمالی بیان داشت: شفافیت باعث مصون ماندن از خطا و فساد خواهد شد.

این فعال اجتماعی تصریح کرد: نامزد انتخاباتی که هزینه تبلیغاتش از حقوق ۴ سال بیشتر است یقیناً به دنبال اجرای برخی طرح‌های خاص بوده و در صورت داشتن شفافیت این قبیل کارها کاهش پیدا می‌کند.

وی با انتقاد از افرادی که شفافیت را تجسس می‌دانند، افزود: نباید در زندگی افراد عادی هیچ گونه تجسسی داشت اما وقتی فردی مسئولیت پذیرفت باید شفافیت داشته باشد و این امر تجسس نیست.

حجت الاسلام جمالی در انتها گفت: باید نامزدهای شورای شهر خراسان شمالی به چالش شفافیت بپیوندند و خود را در معرض دید تمام مردم قرار دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا