شهرستان ها

شفافیت باید در عمل باشد/ لزوم پاسخگویی مسئولان به مردم

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان، گفت: مسئولان باید در صحنه اقدام و عمل شفافیت داشته باشند.

حجت الاسلام حمید رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره داشت و اظهار کرد: مسئولان باید پاسخگو باشند و هرچه درجه مسئولیت بالاتر باشد، پاسخگویی نیز بیشتر خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: یکی از ایده‌های پاسخگویی ارائه راهکارهای خوب برای حل مشکلات به صورت شفاف است؛ به طور دقیق‌تر مسئولان باید در اقدام و عمل شفافیت داشته باشند.

وی افزود: با این شفافیت مطالبه گران در جریان اقدامات قرار خواهند گرفت لذا اگر هدف نامزدها خدمت به مردم است، باید شفاف سازی در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام رفیعی بیان داشت: هر جایی که مسئول به صورت شفاف با مردم سخن گفت، مردم با آرامش خاطر او را پذیرفته و مورد اقبال قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: مسئولان باید پیش از مطالبه مردم، اقدامات، نظریات و فعالیت‌های خود را به صورت شفاف بیان کند.

وی در ادامه به نقش ویژه روحانیت در انتخابات اشاره داشت و افزود: جلسات بصیرتی متعددی با نخبگان این حوزه طراحی و اجرا شده است تا باعث افزایش مشارکت مردم شویم.

حجت الاسلام رفیعی در انتها گفت: یکی از راه کارهای مشارکت حداکثری، امیدآفرینی است لذا باید افراد نسبت به انتخاب رئیس جمهور و تأثیر آن امیدوار باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا