شهرستان ها

شفافیت فساد را ازبین می‌برد/مسئولیت مردم برای حضور درانتخابات۱۴۰۰

اصفهان – معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: شفافیت فساد را از بین می‌برد و منجر به پیوند بیشتر نظام و حاکمیت می‌شود.

سرهنگ پاسدار سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم توجه به شفافیت در عملکرد همه مسئولان و همچنین شعارهای انتخاباتی به ویژه در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ اظهار داشت: باید توجه داشت که شفافیت چیزی نیست که از سوی غربی‌ها مطرح شده باشد و تجربه بشری ثابت کرده که هر چه حاکمیت شفاف‌تر باشد در آن فساد کمتر شده و اعتماد مردم به حاکمیت بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در کلام حضرت علی (ع) نیز به شفافیت بسیار تاکید شده است، ادامه داد: در منابع مختلف دینی نیز به شفافیت تاکید شده است.

برخی به بهانه‌های مختلف از شفافیت سرباز می‌زنند

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه برخی به بهانه‌های مختلف از توجه به شفافیت سرباز می‌زنند، اضافه کرد: نمایندگان فعلی مجلس نیز در این زمینه شعارهایی را دادند که متأسفانه محقق نشد و این امر منجر به دلخوری مردم در این زمینه شد.

وی با بیان اینکه در شعارهای انتخاباتی شفافیت و عملگرایی باید ملموس باشد، تصریح کرد: بعضاً در شعارهای داوطلبان شورای شهر اصفهان مواردی دیده می‌شود که تحقق آن حتی از عهده رئیس جمهور نیز بر نمی‌آید.

شعارهای غیر واقعی منجر به نارضایتی مردم شده است

سرهنگ پاسدار حسینی با بیان اینکه شعارهای واهی و غیر واقعی در گذشته منجر به نارضایتی و بی اعتمادی مردم به مسئولان شده است، تصریح کرد: برخی از این افراد شعارهایی را می‌دهند که نه با منطق وحیانی، نه با علوم سیاسی و نه تجربه تاریخی عمل به آن را تائید می‌کند و بارها دیده‌ایم که در گذشته این موضوع منجر به ایجاد نارضایتی‌هایی شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات امری ضروری است وهر کس در انتخابات شرکت نکند حق اعتراض ندارد، اضافه کرد: مشارکت در صحنه‌هایی مانند انتخابات که در سرنوشت هر کشوری تأثیرگذار است باید مورد توجه تک تک شهروندان باشد.

انتخاب مردم در سرنوشت کشور بسیار تأثیرگذار است

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه انتخاب مردم در سرنوشت کشور بسیار تأثیرگذار است، ابراز داشت: در گذشته این امر ثابت شده است و در ادامه راه نیز این تأثیر را خواهیم دید.

وی در ادامه از همه داوطلبان شورای شهر اصفهان دعوت کرد تا با مشارکت در جنبش «ازما» خبرگزاری مهر خودشان را در ترازوی شفافیت این رسانه ارزیابی کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا