شهرستان ها

شناسایی انباری با ۱۹۲۰ تُن خوراک دام

اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هزار و ۹۲۰ تُن خوراک دام احتکار شده به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در بازرسی از انباری در شهرستان نجف آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: به دنبال نارضایتی مرغداران و دامداران شهرستان نجف‌آباد از کمبود سهمیه خوراک دام و طیور دولتی و از طرفی فراوانی این نهاده‌ها در بازار سیاه و عرضه آنها به نرخ آزاد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با رصد هوشمندانه کالاهای ترخیص شده گمرکی و غیر گمرکی و انجام تحقیقات وسیع در خصوص دپوی کالا در انبارهای شهرستان سرانجام از نگهداری مقدار زیادی نهاده دامی دریک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را دنبال کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این مکان یک هزار و ۹۲۰ تُن انواع خوراک دام شامل ذرت، کلزا و سویا را کشف کردند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد موجودی انبار در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و هیچ گونه خروجی نیز به بازار نداشته است و حاکی از احتکار این مقدار خوراک دام بود.

سردار میرحیدری با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش نهاده‌های دامی احتکار شده بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال است، گفت: با دستور مقام قضائی انبار مذکور پلمب و عامل اصلی این احتکار نیز به همراه پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا