شهرستان ها

شناسایی و معدوم کردن سگ‌های ولگرد دزفول پیگیری می‌شود

دزفول- رییس شورای شهر دزفول گفت: شهرداری دزفول با جدیت و اولویت نسبت به شناسایی و معدوم کردن سگ‌های ولگرد که دارای بیماری هاری هستند، اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید باقر موسوی عصر امروز چهارشنبه در دویست و پنجاه و یکمین نشست رسمی شورای شهر دزفول با اشاره به حادثه تلخ جان باختن یک کودک ۶ ساله دزفولی بر اثر گاز گرفتن یک سگ بدون صاحب مبتلا به ویروس هاری بیان کرد: شهرداری و مسؤولان شهری به وظایف خود عمل می‌کنند.

رئیس شورای شهر دزفول افزود: آمار سگ‌های بلاصاحب و ورود آنها از شهرهای مجاور بالا است و با تدابیر اندیشیده شده، شهرداری همچنان مصمم به انجام وظایفش است.

موسوی فخر تصریح کرد: شهرداری دزفول با جدیت و اولویت نسبت به شناسایی و معدوم کردن سگ‌های ولگرد که دارای بیماری هاری هستند، اقدام کند.

رئیس شورای شهر دزفول در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: فضای کشور به تدریج انتخاباتی می‌شود و مدیریت شهری آمادگی کامل دارد در ایجاد شور انتخاباتی ایفای نقش کند و با گرم کردن تنور انتخابات موجب افزایش مشارکت مردم شود.

وی با بیان اینکه وظیفه مردم است که بدون تخریب و مغشوش کردن فضا به شناخت بهتری نسبت به کاندیداها برسند و بهترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند، تاکید کرد: مردم به کسی رأی دهند که بتواند ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا