شهرستان ها

شناسایی ۱۹۳ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی/ دو نفر فوت کردند

بیرجند- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۹۳ بیمار جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی شناسایی شد.

سید محمد موسوی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در خراسان‌جنوبی ۹۸ هزار و ۸۷۳ آزمایش انجام شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۴۰ آزمایش مثبت و ۶۳ هزار و ۸۳۳ آزمایش منفی بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۱ آزمایش انجام شده که از این تعداد ۶۸ آزمایش مثبت که ۲۱ نفر نیز بستری شده و ۴۷ بیمار نیز سرپایی بوده‌اند.

موسوی میرزائی ادامه‌داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱۳ آزمایش سریع انجام شده که ۱۲۵ آزمایش آن مثبت بوده است و در مجموع آزمایش‌های عادی و سریع ۱۹۳ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد.

وی گفت: در حال حاضر ۲۱۴ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند که از این تعداد ۸۴ نفر مبتلا قطعی به کرونا بوده و ۲۱ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه حال ۱ بیمار نیز وخیم است، یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا ۳۳ هزار و ۷۳۸ نفر در خراسان‌جنوبی در برابر ویروس کرونا بهبودی یافته و یا دوران قرنطینه را سپری می‌کنند.

موسوی میرزائی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی جدید داشته‌ایم، گفت: مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان‌جنوبی هزار و ۲۱۸ نفر است.

وی یادآور شد: در مجموع در خراسان جنوبی ۹۶۶ هزار و ۵۰۷ دوز واکسن کرونا در خراسان جنوبی تزریق شده است که ۵۳۰ هزار و ۷۳۰ دوز برای مرحله اول و ۴۳۲ هزار و ۷۱۰ دوز مرحله دوم بوده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا