شهرستان ها

شهرداری‌ها ردیف اعتباری ویژه فرهنگ تعریف کنند

قزوین- فرماندار آوج گفت: شهرداری‌ها باید برای حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ردیف اعتباری پیش‌بینی کنند و در این حوزه ورود با برنامه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید زرگر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آوج با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه فرهنگ در این شهرستان، بیان کرد: نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های خودجوش مردمی، مسئله کمبود نیرو و امکانات را جبران کنند.

وی افزود: شهرداری‌ها نیز باید برای حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ردیف اعتباری پیش‌بینی کنند و در این حوزه ورود با برنامه داشته باشند؛ یکی از اقدامات مهمی که باید در این حوزه در دستور کار قرار بگیرد مسئله فضاسازی شهری است که می‌تواند اثر گذار باشد.

فرماندار آوج یادآور شد: شهرداری‌ها باید از ظرفیت تابلوها و مکان‌های تبلیغاتی فضای شهری در جهت فرهنگ سازی در موضوعات مختلف استفاده کنند و هم در مناسبت‌ها و هم در موضوعات باید شاهد نقش فعالانه شهرداری در برنامه‌های مردم محور باشیم.

زرگر یادآور شد: ظرفیت‌های مردمی زیادی در قالب‌های مختلف در شهرستان در حال نقش آفرینی در حوزه فرهنگ هستند که باید مدیران ضمن استقبال از این فعالیت‌ها زمینه تسهیل گری برای افزایش اثرگذاری این گونه اقدامات را فراهم کنند.

گفتنی است جلسه شورای فرهنگ عمومی آوج با حضور وحید زرگر فرماندار شهرستان، حجت السلام والمسلمین موسوی امام جمعه آوج، سرهنگ ویسی جانشین نیروی انتظامی، سرهنگ زمانی جانشین سپاه و جمعی از مسئولین مربوطه در محل دفتر امام جمعه آوج برگزار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا