شهرستان ها

شهرداری گرگان در زندان خانه فرهنگ می سازد

گرگان- در صحن شورای اسلامی شهر گرگان، اعضای شورا با ساخت یک باب خانه فرهنگ در زندان گرگان موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور شهردار، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر اسلامی برگزار شد.

در این جلسه لایحه شهرداری گرگان در خصوص ثبت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در صحن علنی مطرح شد که پس از گفتگوهای متعدد بین اعضا در پایان مقرر شد این لایحه به کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا ارجاع شود تا در خصوص جزئیات این طرح، برآورد بودجه و تفکیک آن تصمیم گیری شود.

بر اساس تصمیم اعضای شورای شهر مقرر شد تا در دو هفته آتی این موضوع در کمیسیون فرهنگی ورزشی ارزیابی و نتیجه به صحن ابلاغ شود تا موارد پس از تایید در دست پیگیری قرار گیرد.

صفرعلی پایین محلی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در این خصوص گفت: تشکیل و ثبت باشگاه در اداره کل ورزش و جوانان به بازه سه هفته ای زمان نیاز دارد اما در این سو باید تمام موارد به طور دقیق بررسی تا هیچ اشکالی به این لایحه وارد نشود.

همچنین در ادامه بر اساس لایحه وارد از کمیسیون اداری مالی مقرر شد تا اقدامات لازم برای خرید یک لپ‌تاپ برای پرهام مقصودلو قهرمان شطرنج جهان در دستور کار قرار گیرد که بر اساس پیش بینی ها ارزش این لپ تاپ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال است. این لایحه با نظر مثبت اعضای شورا برای تصمیم‌گیری و اجرا به شهرداری ارجاع شد.

در ادامه مصوب شد پیگیری های لازم برای احداث یک باب سالن ورزشی در منطقه محروم کوی عرفان، محتشم و اسلام‌آباد در دستور کار قرار گرفته و با جانمایی زمین یک مکان ورزشی برای جوانان مناطق حاشیه شهر ایجاد شود.

همچنین عضو شورای اسلامی شهر گرگان به موضوع پرداخت نشدن کمک ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری به تیم بسکتبال بانوان اشاره کرد و گفت: شرایط تیم بسکتبال زنان بغرنج است و امورات این تیم به سختی می‌گذارد.

زهرا نورا افزود: تاکنون هیچ کمکی از سوی ورزش و جوانان به این تیم نشده و مصوبه شورای شهر هم در شهرداری خاک می خورد.

در این جلسه همچنین نامه اداره کل زندان در خصوص احداث یک باب خانه فرهنگ در زندان مطرح شد که با نظر مثبت اعضا به شهرداری ارجاع شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا