شهرستان ها

شهروند ساری از لیگ برتر فوتسال کشور کناره گیری کرد

ساری-سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری از انصراف تیمش از ادامه حضور در لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد.

سعید خیراندیش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: وضعیت مان از نظر مالی بسیار بغرنج است و نه تنها تاکنون کمکی به ما نشده حتی چوب لای چرخ مان گذاشته اند.

وی افزود: امسال آقای نجاریان صرفاً برای حفظ سهمیه استان و با توجه به قول‌های داده شده از سوی برخی مسئولان حاضر شده به تیمداری ادامه دهد اما هیچ یک از وعده‌ها تا به امروز عملی نشده و این اتفاق کار ما را بسیار سخت کرد.

سرپرست شهروند ساری با اعلام اینکه تمرینات این تیم تعطیل شده است، تصریح کرد: تا به امروز برای تأمین هزینه‌های سفرهای خارج از خانه، بازی‌های خانگی، تمرینات و سایر هزینه‌های جاری تیم دچار مشکلات شدیدی بوده ایم و با مشقت فراوان خود برای حضور در میدان مسابقات آماده می‌کردیم.

وی در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه شهروند ساری نیز گفت: فکر می‌کنم دیگر تمام هواداران مان می‌دانند دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مان چیست و اینکه این موضوع ماه‌ها ست به مشکلات ما افزوده شده است و با اینکه تمایل به جذب چند بازیکن خوب برای تقویت تیم داشتیم اما این موضوع هم گریبان مان را گرفت.

خیراندیش در پایان خاطرنشان کرد: با بی مهری‌هایی که صورت گرفته دیگر انرژی و انگیزه‌ای نمانده و تصمیم گرفتیم از ادامه حضور در لیگ برتر انصراف دهیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا