شهرستان ها

شهید جمهور توجه جدی به محیط زیست داشت

 رییس سازمان حفاظت محیط زیست ویژگی شهید آیت الله رئیسی را شکستن بت اشرافی‌گری دانست و گفت: شهید جمهور منیت و پشت میزنشینی نداشت و توجه جدی به محیط زیست داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، در مراسم گرامیداشت مقام محیط‌بان و تجلیل از برگزیدگان یگان سازمان حفاظت محیط‌زیست، در تبریز سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی (ره) را همچون روضه‌ای سوزناک دانست و افزود: مقام معظم رهبری مثل کوه و استوار با مردم صحبت کردند و بار دیگر ثابت کردند که عظمت حضور ایشان اجازه نمی‌دهد تا غمی به دل‌هایمان وارد شود.

وی به خاطره‌ای از نشست صمیمی شهید جمهور با محیط بانان برگزیده اشاره کرد و ادامه داد: شهید ابراهیم رئیسی توجه جدی به محیط زیست داشت.

وی تاکید کرد: شهید جمهور همیشه به مردم ابراز ارادت می‌کرد و به فکر سفره مردم بود.

سلاجقه شاخصه اصلی آذربایجان را ایستادگی پای نظام اسلامی برشمرد و گفت: بعد از شهادت شهدای خدمت، امور و فعالیت‌های تمام سازمان‌ها بدون هیچ گونه اختلالی به کار خود ادامه می‌دهند و این در راستای کوری دشمنان نظام اسلامی است که مردم پای آرمان‌های انقلاب باقی مانده‌اند.

وی به اهمیت احیای دریاچه ارومیه از منظر شهید آیت الله آل‌هاشم اشاره کرد و گفت: در جلساتی که با نماینده ولی‌فقیه در استان داشتم، ایشان همیشه می‌گفتند که من مشکلات و کم‌کاری مسئولان را در نماز جمعه برای آگاهی مردم اعلام خواهم کرد و این نشانه مردم‌داری این شهید فرزانه است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا