شهرستان ها

شورای نگهبان حافظ تفکر امام خمینی (ره) است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شورای نگهبان حافظ تفکر امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی علما بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولین شورای نگهبان با اشاره به وظایف این شورا و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی اینکه رد افراد توسط شورای نگهبان دلیلی بر عدم صلاحیت آن‌ها نیست، اظهار کرد: بر اساس وظیفه همگانی باید با چنگ و دندان نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان نهاد تازه‌ای نیست، افزود: این شورا معیارهای ویژه‌ای برای تأیید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی داشته و به عنوان چشم و گوش اسلام از حوزه دین و انقلاب مراقبت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تأیید صد درصدی شورای نگهبان توسط امام خمینی (ره) گفت: این موضوع به معنی مورد تأیید حقیقت دین قرار گرفتن بوده و حتی در یکی از بندهای انقلاب مشروطه حضور پنج مجتهد واجدالشرایط لازم بوده تا مراقب مجلس باشند.

وی با اشاره به تقدیم بیش از ۳۰۰ هزار شهید برای حفظ انقلاب اسلامی ایران افزود: تمامی جامعه از جمله شورای نگهبان در مقابل خون شهیدان مسئول هستند.

علما با بیان اینکه شورای نگهبان امروزه حافظ تفکر امام خمینی (ره) است و امام به جز اسلام چیزی نمی‌گفت، بیان کرد: امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین مواضع علیه ظلم استکبار را با مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی دارد، بنابراین تمامی افراد جامعه باید حافظ اسلام، هشت سال دفاع مقدس و خون شهیدان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به لزوم خدمت به اسلام به دلیل موافقت این دین بزرگ با توحید و فطرت گفت: حقیقت بندگی در جوهر وجود تمامی انسان‌ها قرار داشته و لذت بندگی در وجودشان به ودیعه گذاشته شده است، برای همین اسلام عزیز به معنای سنگ نفوذ ناپذیر است.

به گفته علما امام خمینی (ره) در تشکیل انقلاب اسلامی ایران یک کلمه از مرز اسلام خارج نشده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا