شهرستان ها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدرت نظام را به تصویر می‌کشد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در معرفی جمهوری اسلامی را پر رنگ دانست و گفت: این شورا برای به تصویر کشیدن قدرت نظام هیچ جایگزینی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی صبح دو شنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این شورا حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را به خوبی به منصه ظهور می‌رساند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: اعتقاد دارم این شورا در سطح کشور و به ویژه استان خراسان شمالی نقشی مهم برای به تصویر کشیدن قدرت نظام جمهوری اسلامی ایفا می‌کند که هیچ جایگزینی ندارد.

وی مقام معظم رهبری و مردم را دو مؤلفه اصلی قدرت نظامی جمهوری اسلامی معرفی کرد و افزود: این دو مؤلفه قدرت مبتنی بر ارزش‌های دینی است که سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان نظام ایجاد کرده است.

شجاعی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این دو قدرت را در داخل کشور و عرصه‌های بین‌المللی به خوبی به نمایش می‌گذارد، گفت: تکلیف این سازمان در استان روشن است و بر مبنای عقل اداره می‌شود و دچار سیاست زدگی نشده است.

استاندار خراسان شمالی انسجام و هم افزایی اجزای حاکمیت را قدرت استان دانست و گفت: این هم فهمی موجب شد به رغم تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی اما مردم پای صندوق‌های رأی بیایند و استان دوم در میزان مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه باشیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا