شهرستان ها

صاحب «تالار رستوران» در اردبیل یک میلیارد ریال جریمه شد

اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: صاحب «تالار رستوران» در اردبیل به دنبال تخلف صنفی به یک میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال جزیمه محکوم شد.

علی رحیمی‌آذر در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر انجام تخلفات مکرر صنفی در یکی از رستوران‌های شهر اردبیل، اکیپ‌های گشت و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در محل حاضر شده و گزارش خود را در این زمینه نهایی کردند.

وی تصریح کرد: در این رستوران بیش از ۷۰ کیلوگرم گوشت دام و مرغ تقلبی و تاریخ مصرف گذشته کشف شد تا با تشکیل پرونده صاحب تالار رستوران متخلف به شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی ارجاع داده شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: شعبه پس از بررسی پرونده و اثبات تخلف، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی‌آذر افزود: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و بهداشت در ایام تابستان با توجه به حساسیت مواد غذایی بازرسی‌های خود را از رستوران‌های بین شهری، تالارها و عرضه‌کنندگان مواد غذایی انجام می‌دهند که در این زمینه فعالیت گشت‌های مشترک تشدید شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان اردبیل بعد از کشف جرایم گزارش آنها را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کند.

رحیمی‌آذر اضافه کرد: تمام تلاش همکاران ما در این مجموعه بر این است تا در صورت بروز تخلف و احکام صادر شده از سوی قضات تعزیرات متخلفان به اشد مجازات محکوم و بر اساس رأی صادر شده با آنها برخورد شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از عموم هموطنان خواست تا در صورت بروز تخلف آشکار از صاحبان صنوف مختلف، آن را به شماره ۱۲۴ گزارش داده و در اسرع وقت با تشکیل پرونده رسیدگی به این تخلفات در اولویت تعزیرات حکومتی قرار می‌گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا