شهرستان ها

صدای واحد از دستگاه قضایی شنیده شود/حفظ حقوق شهروندی از اولویت‌ها

شهرکرد- رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صدای واحد از دستگاه قضایی باید شنیده شود، حفظ حقوق شهروندی را از اولویت‌های این دستگاه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا بهرامی امروز پنج شنبه در جریان سفر به دو حوزه قضایی شهرستان خانمیرزا و بخش فلارد حفظ کرامت انسانی شهروندان و تکریم ارباب رجوع را ملاک کار و عمل در دستگاه قضایی عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه حفظ حقوق شهروندی و پاسخگویی به مطالبات مردم جزو اولویتهای کار دستگاه قضاست، اظهار کرد: توجه به حقوق مردم و صیانت از آن مستلزم نظارت درون سازمانی و رفع اشکالات احتمالی در دادگستری است که این موضوع با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه باید سرلوحه کار همه خدمتگزاران مردم در دستگاه قضایی باشد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با بیان این مطلب که باید از دستگاه قضایی صدایی واحد شنیده شود بیان داشت: نهاد قضایی برای اجرای احکام صادره و توسعه عدالت باید همانند ید واحده و به صورت مستقل عمل نماید و البته این استقلال نافی همکاری با سایر دستگاهها به منظور ایجاد امنیت و صیانت از حقوق مردم نیست.

بهرامی یکی از وظایف مهم مدیران قضایی را نظارت بر زیر مجموعه و ارتباط موثر با کارکنان دانست و تصریح کرد: لازمه کسب رضایتمندی مردم و ارتقاء سطح جایگاه سازمانی نزد شهروندان توجه به نظم و انضباط کاری و استفاده بهینه از زمان و امکانات است و چنانچه مسئول قضایی در هر حوزه از این مهم غافل شود نمی تواند در پیشبرد اهداف سازمان و تعامل با مردم موفق باشد.

بنابراین گزارش، رئیس کل دادگستری و هیئت همراه در بازدید از مجموعه های قضایی شهرستان خانمیرزا و بخش فلارد ضمن تقدیر از زحمات قضات و کارمندان از پرسنل نمونه این دو مجموعه تجلیل کردند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا