شهرستان ها

ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه‌های جهش تولید ایلام

ایلام-استاندار ایلام گفت: روند اجرای ۱۷ پروژه جهش تولید استان باید تسریع یابد تا مردم شاهد نتایج بهره‌برداری از آنها باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نوذری اظهار کرد: روند طولانی اجرا علاوه بر مشمول زمان شدن پروژه‌ها، موجب هزینه‌بر شدن آن‌ها نیز می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فرصت جذب این اعتبارات تا پایان تیرماه است باید مدیران دستگاه‌های اجرایی که دارای سهم هستند هرچه سریع‌تر اعتبارات را جذب کنند.

وی اظهار کرد: هر مدیری که نتواند در فرصت باقیمانده این اعتبارات را جذب کند بدترین نوع عملکرد خود را ارایه کرده و در شاخص‌های عملکردی ارزیابی سالانه مدیران این مورد لحاظ می‌شود بنابراین باید هر ۲ هفته یکبار وضعیت جذب این اسناد بررسی و تا قبل از زمان تعیین شده جذب شوند.

استاندار ایلام گفت: مهمترین ظرفیت این استان بحث کشاورزی و فارغ‌التحصیلان این حوزه است که باید با تدبیر ویژه از این ظرفیت استفاده شود و مدیران برای اجرای پروژه‌های بزرگ که اعتبارات بالایی نیاز دارد باید با کمک گرفتن از بخش خصوصی آن‌ها را به سرانجام برسانند.

نوذری افزود: اکنون برای هر پروژه کشاورزی درصدی کار شده و به دلیل نبود اعتبار رها شده است که این عملکرد زیبنده نیست، زیرا با وجود این اعتبارات، سال‌های سال روند اجرای آنها طول می‌کشد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا