شهرستان ها

ضرورت رعایت حال مردم در خرید و فروش‌ها

نمین ـ امام جمعه شهرستان نمین گفت: در خرید و فروش ها رعایت حال مردم را بکنید تا خداوند نعمت های خود را در زندگی شما جاری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین اظهار کرد: اگر انسان تقوا پیشه کند خداوند کارهای او را آسان می‌گرداند و از مسیری که توقع ندارد به وی روزی می‌رساند.

وی ادامه داد: اگر از خداوند پروا کنید برای شما نیروی تشخیص حق از باطل را قرار می‌دهد و گناه‌هایتان را می‌بخشد.

حجت السلام عظیم اسدزاده به دیدار اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار مسائل حساس دنیا را مطرح کردند و همچنین اهمیت جهاد تبیین را تشریح کرد.

وی ادامه داد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دیروز قدرت ملی را یک امر حیاتی دانستند ارکان قدرت ملی را در پیشرفت «علم و فن‌آوری» و «تفکر و اندیشه‌ورزی و آزاد فکری» دانستند و علم و فناوری را راهگشا اعلام کردند.

خطیب جمعه نمین به امنیت کشور اشاره و افزود: اگر امروز در دنیا عزت و عظمت برخوردار هستیم دشمن نمی‌تواند به ما چپ نگاه کند بخاطر پیشرفت‌های علم و فن‌آوری است.

حجت‌الاسلام اسدزاده خاطر نشان کرد: مردم با وجود تمام مشکلات همیشه در کنار انقلاب بوده‌اند مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا