شهرستان ها

ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در مراسم اعتکاف

ایلام-امام جمعه ایلام بر ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در مراسم اعتکاف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر سه شنبه در جلسه ستاد شئون فرهنگی با محوریت مراسم اعتکاف که با حضور مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و مذهبی استان برگزار شد، اظهار کرد: اعتکاف یک اردوی معنوی جذبه دار برای نسل جوان است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب و اسلامی با شبیخون فرهنگی به دنبال خدشه وارد کردن به ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلابی جوانان ایران اسلامی هستند، یادآور شد: در این شرایط تهاجم فرهنگی برنامه‌های فرهنگی و دینی از جمله برگزاری مراسم معنوی اعتکاف که بسیار تاثیرگذار است، نیاز داریم.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، گفت: در برگزاری این مراسم معنوی باید متناسب با شرایط کرونایی، شرایط لازم در برگزاری مراسمات فراهم شده و احتیاط لازم در راستای حفظ سلامتی معتکفین انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم در راستای برگزاری مراسم اعتکاف با حضور حداقلی و متناسب با شرایط و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را باید داشته باشیم، افزود: برای کسانی که به اعتکاف می آیند هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی پذیرایی انجام شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه برای شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف که شرکت کنندگان بیشتر از نسل جوان هم هستند برنامه‌های اقناع کننده اجرا شود، ابراز کرد: در بیان مسائل احکام، حدیث، مسائل سیاسی و قرآن مدیریت شده کار و با رویکرد تبیین مسائل اقدام شود

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا