شهرستان ها

طبیعت گردان پایان هفته کنار رودهای پایتخت اتراق نکنند

تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص بروز ناپایداری جوی در پایتخت هشدار داد و گفت: طبیعت گردی‬ از عصر امروز پنجشنبه تا شنبه ۲۶خرداد به ویژه در ساعات بعد از ظهر با مخاطره همراه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر پنج شنبه از صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر تقویت ناپایداری‌های جوی با تاکید بر هشدار زرد قبلی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز پنج شنبه ۲۴ خرداد ماه تا روز پنج شنبه ۲۶ خرداد ماه شاهد تقویت این ناپایداری خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه با اشاره به وقوع باد شدید تا خیلی شدید و بروز گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی و برخی مناطق غربی، گفت: به طبیعت گردان توصیه می‌شود از فعالیت‌های طبیعت گردی به خصوص در ساعات بعد از ظهر خودداری کنند و ذینفعان از استحکام سازه‌ها و بناهای سست و نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی مطمئن شوند و مردم از حضور کنار دختان کهنسال خودداری نمایند.

یزدی مهر با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران گاهی به صورت شدید، رعد و برق، در نقاط مستعد، بارش تگرگ به ویژه نیمه شمالی استان، گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم پایان هفته از اتراق کنار رودخانه‌ها بپرهیزند و دامداران نیز از چرای دام در حاشیه رودها و نواحی مرتفع خودداری کنند.

وی عنوان کرد: تاکید مؤکد مدیریت بحران همچنان لایروبی مسیل‌ها، دهانه پل‌ها، کانال‌ها و آب روها است و از همه اعضای ستاد مدیریت بحران می‌خواهیم در آماده باش کامل باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا