جامعه

هشدار مدیریت بحران به مردم/ هوای پایتخت همچنان ناپایدار است

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛

تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص ناپایداری جو در پایتخت هشدار داد و گفت: به مردم عزیز توصیه می شود تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی را اتخاذ کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر جمعه اظهار کرد: طی روز گذشته و به دنبال هشدارهای اعلامی از سوی سازمان هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران و توصیه‌های لازم در خصوص تقویت ناپایداری‌های جوی، شاهد بروز برخی حوادث از قبیل شکستن درخت، قطعی در کابل‌های برق، سقوط اجسام مثل برخی سنگ نماها از ارتفاع و دیگر موارد بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به هشدار نارنجی صادر شده طی روز گذشته مبنی بر تقویت ناپایداری‌های جوی، توصیه اکید مدیریت بحران به مردم عزیز این است که تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از بروز خسارت را پیش بینی کنند.

یزدی مهر عنوان کرد: در این راستا باید اقداماتی همچون محکم کردن سازه‌های سست، تابلوهای تبلیغاتی و احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه‌کاره و اجتناب از تردد کنار درختان کهنسال صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ناپایداری جوی از بعد از ظهر دیروز پنج شنبه ۲۴ خرداد ماه آغاز و تا روز شنبه ۲۶ خرداد ماه تداوم خواهد داشت، افزود: از همه مردم استان به ویژه ساکنان نیمه جنوبی و برخی مناطق غربی، شهریار و ملارد می‌خواهیم ضمن اجتناب از قرار گرفتن در لبه پرتگاه و پشت‌بام با توجه به مخاطره آمیز بودن شرایط جوی از توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودها نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: در مدت زمان هشدارهای صادر شده به خصوص در مواقع احتمال بروز طوفان توصیه مدیریت بحران این است که در انجام امور عمرانی احتیاط لازم صورت بگیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا