شهرستان ها

طرح مدیریت سرعت درمحوراصفهان-دلیجان ونجف آباد–داران اجرایی می‌شود

اصفهان – معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: طرح مدیریت سرعت در دومحور اصفهان – دلیجان و نجف آباد – داران اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی صلواتی در نشست آغاز فاز اجرایی مدیریت سرعت در دو محور پایلوت استان اصفهان اظهار داشت: این طرح به صورت پایلوت در دو محور اصفهان – دلیجان و نجف آباد- داران – الیگودرز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طرح پایلوت مدیریت سرعت در دو محور استان اصفهان با همکاری همه بخش‌های مرتبط در دستور کار قرار گرفته است، گفت: دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، بخش راهداری و حمل و نقل اداره کل، پلیس راه و دیگر مجموعه‌های مرتبط در این طرح همکاری خوبی را داشته‌اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه با اجرای کامل این طرح انتظار ما کاهش مؤثر تصادفات در دو محور پایلوت اجرای این طرح است، ادامه داد: همه دستگاه‌های فعال در محورهای جاده‌ای توان خود را برای تأمین ایمنی راه‌ها به کار گرفته‌اند و امیدواریم شهروندان نیز برای حفظ جان خود نسبت به رعایت سرعت ایمنی در محورهای درون و برون شهری توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: همه اقدامات برای هوشمند سازی راه‌ها و همچنین بهبود وضعیت جاده‌ها در صورتی تأثیرگذار خواهد بود که مردم نیز نسبت به رعایت قوانین توجه داشته باشند.

صلواتی تصریح کرد: خواب آلودگی یکی از دلایل اصلی تصادفات در محورهای استان اصفهان است، مجتمع‌های بین راهی مناسبی در استان راه‌اندازی شده تا رانندگان استراحت کافی را داشته باشند و به مسیر خود ادامه دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا