شهرستان ها

طوفان الاقصی تزلزل رژیم غاصب صهیونیستی را به اثبات رساند

asdasd


منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: طوفان الاقصی تزلزل رژیم غاصب صهیونیستی را به اثبات رساند و روز قدس، روز تجمیع ظرفیت آزادی خواهان علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی است.

به گزارش ایلنای گلستان، منوچهر متکی  در مراسم راهپیمایی روز قدس در گرگان گفت: بیش از یک قرن قبل، با حمایت دولت خبیث انگلیس و در ادامه، آمریکای جنایت کار، تشکیل رژیم جعلی، منحوس و متجاوز صهیونیستی، در قلب جهان اسلام هدف گذاری و زمینه چینی شد.

متکی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جهت گیری‌های درست بنیانگذار کبیر انقلاب، برای زدودن این غده سرطانی، روز جهانی قدس پایه گذاری شد.

وی افزود: امام راحل، تمامیت خواهی غرب و آمریکا را به هم زد و امروز استقلال خواهی، آزادی خواهی، عدالت طلبی و ظلم ستیزی، به خواسته‌ای جهانی تبدیل شده است.

متکی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانش، هم صحنه سیاسی و نظامی و هم سرمایه گذاری‌ها روی افکار عمومی جهان را باختند، گفت: بسیج جهانی علیه این رژیم جعلی اکنون پدیده جدیدی شده است.

وی افزود: جنایات وحشیانه و حمله به مرکز دیپلماتیک جمهوری اسلامی، ناشی از همین شکست و آشفتگی است واین ننگ را نمی‌توانند پاک کنند. توفیق از آن مقاومت و آزادی خواهان است و این واقعیت و وعده الهی، دور نیست.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا