شهرستان ها

ظرفیت خیران برای تجهیز مدارس به تهویه مناسب هوا استفاده شود

شهرکرد-معاون سیاسی،امنیتی استانداری چهارمحال وبختیاری بابیان اینکه دربرگزاری کلاس‌های درس تاکید برسلامت دانش‌آموزان است،گفت:به منظور تجهیز مدارس به تهویه مناسب هوااز ظرفیت خیران استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مردانی عصر دوشنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه علم‌آموزی از برنامه‌های مهم اسلام بوده است، اظهار کرد: اهل بیت (ع) تاکید داشتند که مسلمانان با سلاح علم و دانش خود را تجهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه سواد و سلامت در توسعه کشور نقش محوری دارند، عنوان کرد: باسواد بودن در ارتقای کیفیت زندگی برای هر فرد مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در آموزش و پرورش تنها به کتاب‌های درسی بسنده نشود، تصریح کرد: دانش آموزان به سمت مهارت‌آموزی و آموزش هنر سوق داده شوند.

مرادی با اشاره به اینکه پرسش مهر رئیس جمهور با هدف درگیری دانش‌آموزان و ایجاد تکاپو در بین آنان برگزار می‌شود، ادامه داد: این مهم موجب رشد و کشف استعدادهای دانش‌آموزان می‌شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری کلاس‌های درس تاکید بر سلامت دانش‌آموزان است، گفت: به منظور تجهیز مدارس به تهویه مناسب هوا از ظرفیت خیران استفاده شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا