شهرستان ها

عدالت روح انقلاب اسلامی/ تصویب طرح رتبه بندی گامی رو به جلو است

همدان- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر همدان گفت: مردم شاید با کمبود درآمدها کنار بیایند اما هرگز تبعیض را برنمی‌تابند زیرا عدالت روح حاکم بر جریان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم سامانلو در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه عدالت روح حاکم بر جریان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امروز مسئله‌ای چون مسائل صنفی مشکل اساسی ما نبوده بلکه ما یک مطالبه فاخر به نام عدالت اجتماعی داریم.

وی افزود: همواره رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند پدری دلسوز و آگاه دغدغه عدالت اجتماعی را دارند و ما نیز نباید در احقاق حق دهک‌های پایین جامعه هراس کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر همدان با بیان اینکه دیروز مشکلات و معضلات کشاورزان و امروز معلمان را شاهد هستیم، گفت: اقشار جامعه ما شاید با کمبود درآمد کنار بیایند اما هرگز تبعیض را برنمی تابند.

سامانلو خاطرنشان کرد: اختلاف ۱۵ برابری میان پایین‌ترین و بالاترین حقوق چه معنایی دارد، اگر منابع تأمین دولت کم است باید برای همه چنین باشد و اگر منابع وجود دارد برای همه خواهد بود.

وی با اشاره به تحصن معلمان بیان کرد: معلمان چطور می‌توانند اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند زیرا ظرفیت‌های عظیم و بسیار مترقی نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی در خصوص اعتراض‌های قانونی توسط دولتها و مجالس باید به فعل تبدیل شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر همدان عنوان کرد: سال‌ها است که برای اعتراض راه‌های پیش بینی شده در قانون اساسی توسط دستگاه اجرایی هموار نکرده‌ایم و این اوضاع، آب گل آلودی می‌شود برای ماهی‌گیری رسانه‌های بیگانه که ما به جد از همه جریان‌های ضد انقلاب تبری می‌جوییم و اجازه دخالت را به کسی نمی‌دهیم.

سامانلو با اشاره به اصل ۱۰۰ تا ۱۰۵ قانون اساسی بیان کرد: ما متأسفانه به تقویت نقش جمهور نپرداخته‌ایم و تنها راه حل موجود برای مطالبه افراد را همین تجمعات قرار داده‌ایم.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فرهنگیان کشور عنوان کرد: معلمان ما همواره پای این نظام ایستاده و حسن نیت خود را ثابت کرده‌اند این بار نوبت مسئولین است تا این مطالبه جدی و بر زمین مانده رهبری پیرامون بی عدالتی در عرصه اجتماعی را پاسخگو باشند.

سامانلو تصویب رتبه بندی را گامی رو به جلو دانست و ادامه داد: البته ایراداتی به آن مطرح است که باید بررسی و برطرف شود؛ مهم‌تر اینکه ذبح رتبه بندی و گره زدن این طرح به معیشت مطلوب نیست و امید است دولت و مجلس انقلابی با رویکرد انقلابی و جهادی خود همچنان در مسیر اعتلای شأن معلم در جامعه گام بردارند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا