شهرستان ها

عدم قدرت تحلیل سیاسی در بین مردم عامل شهادت امام حسن(ع) بود

آزادشهر- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: نداشتن بصیرت و قدرت تحلیل سیاسی مردم عامل شهادت امام حسن مجتبی (ع) بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه دوشنبه در مراسم عزاداری و سوگواری امام حسن مجتبی (ع) در اردوگاه صالحین شیرآباد اظهارکرد: امشب به روایتی شب شهادت امام حسن مجتبی (ع) است و ذکر این نکته ضروری است که آن چیزی که حضرت را آن طور مظلوم و تنها کرد، نداشتن بصیرت و قدرت تحلیل سیاسی در مردم آن زمان بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: انقلاب اسلامی ایران نشان داد هرجا مردم با بصیرت عمل کنند و پای تعالیم اسلام ناب محمدی بایستند، خداوند متعال این امت را در برابر جبهه باطل یاری و پیروز خواهد کرد که دفاع مقدس مصداق بارز این مسأله است.

وی بیان کرد: عامل ماندگاری انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال و بهره مندی از نعمت ولایت فقیه، به موقع و به هنگام عمل کردن مردم در عرصه های مختلف است.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: صدام، نشناختن امام خمینی (ره) و مردم ایران اسلامی را دو اشتباه استراتژیک خود در جنگ تحمیلی می دانست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مردم ایران طی ۴۳ سال گذشته نشان داده هر شرایطی را حاضر است تحمل کند، حتی در برابر تمام دنیا بایستد اما ناعدالتی، رانت، تبعیض و شکاف طبقاتی را تاب نخواهد آورد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا