شهرستان ها

عده‌ای قصد ناکارآمد جلوه دادن دولت را دارند

اردبیل-سخنگوی شورای هماهنگی احزاب نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به تخریب دولت سیزدهم توسط برخی افراد، گفت: عده‌ای قصد ناکارآمد جلوه دادن دولت را دارند.

کلام الله صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دولت حجت‌الاسلام رئیسی، دولت مردمی و قدرتمند است که به فضل الهی و با تیز بینی مشکلات و کاستی‌های دولت گذشته را جبران خواهد کرد.

وی افزود: در کمتر از ۲ ماه از آغاز دولت سیزدهم برخی‌ها که در دولت گذشته ناکام مانده اند سعی در تخریب دولت حجت الاسلام رئیسی دارند که قطعاً آحاد جامعه از زوایا و برجستگی‌های این شیطنت رسانه‌ای و فضای مجازی آغاز شده مطلع هستند.

وی گفت: در شرایط کنونی نیروهای جهادی و انقلابی با احساس تکلیف در صحنه حاضر شدند تا کارهای عقب مانده و به سامان نرسیده را سرو سامان داده و بیش از هر زمان دیگر معیشت مردم را بهبود ببخشند.

سخنگوی شورای هماهنگی احزاب نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل گفت: بخاطر شیطنت‌های برخی معاندین از دولت حجت‌الاسلام رئیسی در این مقطع باید دفاع کرد و خدمات دولت سیزدهم را در این مدت کوتاه به اطلاع مردم رساند تا عده‌ای جیره خوار جاهل و نادان به اهداف شوم خود در ناتوان جلوه دادن دولت دست پیدا نکنند.

وی افزود: تخریب دولت توسط ارکان و عوامل دولت روحانی از ابتدای شروع فعالیت دولت سیزدهم کلید خورده و این افراد درصدد آن هستند تا این دولت انقلابی و مردمی را ناتوان و ناکارآمد نشان دهند.

صفری ادامه داد: به بهانه‌های واهی و پوچ سعی دارند برای دولت سیزدهم حاشیه سازی کنند که در این بین سیاست وزارت امور خارجه را سرلوحه اهداف خود قرار داده اند تا با طرح موضوع کذایی دستاوردهای این وزارتخانه مهم را نادیده و سبک تلقی کنند.

وی بیان کرد: در حالی که برجام هیچ سودی برای مردم در ۸ سال گذشته نداشته است عده‌ای سعی می‌کنند همچنان بر سر بی ثمر برجام بکوبند در حالی که دولت سیزدهم با تدبیر با دوراندیشی سعی دارد تا به مسائل بین‌المللی سروسامان داده و بیش از این باج به امریکایی‌ها و اروپایی‌ها ندهند.

وی افزود: قطعاً مذاکرات پیش رو مذاکراتی بر مبنای منطق و مصالح ملی خواهد بود و با رهنمودهای مقام معظم رهبری سعی بر این خواهد تا با لغو تمام تحریم‌ها جمهوری اسلامی ایران بتواند آمریکا و کشور اروپایی را به صورت معقول و منطقی پای مذاکرات بنشاند.

صفری گفت: عده‌ای سعی می‌کنند از فضای غبار آلود به نفع خود سو ء استفاده کنند و تمام مشکلات و معضلات کشور را اعم از تورم گرانی و مشکلات معیشتی مردم را به گردن دولت حجت‌الاسلام رئیسی بیندازند در حالی که مردم حقیقت و واقعیت‌ها را می‌بینند.

وی افزود دولت سیزدهم در چند ماه اخیر هوشمندانه و با بصیرت عمل کرده و با نقشه توطئه گران عمل انقلابی نشان داده است و قطعاً مردم امیدوار به اصلاح بسیاری از امور در ماه‌های آینده هستند تا کشور در یک فرآیند رو به توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا