شهرستان ها

عقیل کعبی: حاضرم تا نیم فصل پولی نگیرم تا استقلال موفق شود

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هیچوقت بحث مالی در تیم مطرح نبوده و همیشه تلاش کرده ایم تا استقلال خوزستان بهترین نتایج را در مسابقات لیگ برتر کسب کند.

عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی بودند و کار را هجومی آغاز کردند. بازیکنان استقلال در نیمه اول برتر از حریف بودند و مزد زحماتمان را در همان نیمه اول گرفتیم و توانستیم با پیروزی به رختکن برویم.

او ادامه داد: در نیمه دوم صنعت نفت چند تعویض خوب داشت که باعث شد سبک بازی این تیم عوض شود و کار برای ما سخت شد. در دقایقی از نیمه دوم چند موقعیت داشتیم که می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر برسانیم که با بی دقتی این فرصت‌ها از دست رفت و در یک غفلت گل تساوی را دریافت کردیم.

کعبی افزود: خدا را شکر پس از چند هفته ناکامی در کسب امتیاز، توانستیم حداقل امتیاز را در آبادان به دست آوریم و از امروز تمرینات خود را برای دیدار حساس با گل گهر سیرجان در هفته نهم لیگ برتر پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم در یک دیدار خانگی نتیجه خوبی را کسب کنیم.

مدافع استقلال خوزستان در رابطه با دیدار با گل گهر گفت: گل گهر یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که توانسته با تغییراتی که داشته باز هم نتایج قابل قبولی را به دست آورد، ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای کسب سه امتیاز پا به زمین خواهیم گذاشت و امیدوارم در مقابل هواداران خود سربلند شویم.

او خاطر نشان کرد: نحوه بازی کردن ما رو به جلو است و فکر نمی‌کنم تیمی در لیگ برتر باشد که همانند ما نترس و رو به جلو بازی کند. در استقلال خوزستان هیچ وقت نخواسته ایم در جریان بازی وقت کشی کنیم و فوتبال تماشاگر پسند را در دستور کار خود قرار دادیم.

کعبی در خصوص وضعیت پرداختی مدیران استقلال خوزستان به بازیکنان بیان کرد: از این بابت هیچ مشکلی وجود نداشته و تا جایی که شده مدیران پرداختی‌های مناسب و به موقعی به بازیکنان و اعضای تیم داشته اند. من حاضرم تا نیم فصل پولی دریافت نکنم تا تیم در دیدارهای پیش رو امتیازات لازم را به دست آورد. در این مدت هیچوقت بحث مسائل مالی در تیم نبوده و همه برای موفقیت استقلال خوزستان تلاش می‌کنیم.

مدافع استقلال خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: این تیم حرف زیادی برای گفتن دارد و ما بد شانس بوده ایم که در قعر جدول قرار گرفتیم. اگر کمی در دقایق پایانی بازی دقت کافی را به خرج می‌دادیم حداقل پنج، ۶ امتیاز در جدول داشتیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا