شهرستان ها

عملکرد برخی از نهادها رزمایش مواسات را مقطعی کرد

کرج – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: عملکرد برخی از نهادها منجر به آن شد که جریان مردمی تبدیل به جریانی ارگانی شود که عامل مقطعی‌شدن رزمایش مواسات و همدلی شد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع موج سوم کرونا در کشور اظهار کرد: با توجه به گسترش بحران کرونا در کشور جوانان مؤمن و انقلابی مانند قبل باید پای کار بیایند برای مبارزه با این بیماری و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از آن اقدامی جهادی کنند.

وی بیان کرد: در ابتدای شیوع این بیماری، همت گسترده و شبکه مردمی با حضور و میانداری جوانان و نوجوانان انقلابی جلوه خاصی به خود گرفته و تا حد زیادی از مشکلات را مرتفع نمود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تأکید بر اراده دوباره و خیز جدی جهت رفع مشکلات شیوع این بیماری افزود: هم‌افزایی شبکه‌های مردمی و همت دوباره جوانان مؤمن با جلوداری روحانیون و طلاب، مطالبه جدی مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مردم در پی شیوع این بیماری منحوس به‌ویژه ایام اخیر که تشدید آن را شاهدیم، گرفتار مشکلات معیشتی شده‌اند. البته ما قائل بر این نیستیم که تنها راه مبارزه با این بیماری، طرح مواسات و همدلی است. بلکه قرار گرفتن در جبهه مبارزه با این بیماری، پیشگیری، امیدبخشی و یاری به خانواده‌های مبتلا و آسیب‌دیده‌ی کرونا است.

ولایی‌برحق با انتقاد از برخی نهادها در خصوص مراحل قبلی مواسات و همدلی گفت: عملکرد برخی ازدستگاه‌ها و نهادها منجر به آن شد که جریان مردمی تبدیل به جریانی ارگانی شود و این امر باعث شد که این رزمایش به صورت مقطعی صورت پذیرفت و فرمایش جدید مقام معظم رهبری تأکید به حضور مردمی در این عرصه هست.

وی متذکر شد: قرارگاه شهید سلیمانی، قرارگاهی است مردمی که با پشتیبانی و مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد قصد اجرای برنامه‌های ویژه از ۱۳ آبان لغایت ۱۳ دی را دارد. این ۲ ماه مدت‌زمانی است که جوانان مؤمن و با اخلاص عیار خود را بار دیگر به رخ جهان خواهند کشید و نشان خواهند داد که این مشکلات مرتفع نخواهد شد مگر با حضور فعال این عزیزان.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا