شهرستان ها

عملیات فاطمی نسل سلیمانی در البرز برگزار می‌شود

البرز – مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: عملیات فاطمی نسل سلیمانی و ویژه برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا (س) از ۹ تا ۱۶ دی ماه هر روز در قالب یک برنامه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق پیش‌از ظهر دوشنبه در نشست خبری عملیات فاطمی نسل سلیمانی و ویژه برنامه‌های ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) استان البرز اظهار کرد: تقارن دو مناسبت سردار دل‌ها و ایام فاطمیه باعث شد ویژه برنامه خاصی راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: حجم بالایی از مجموعه‌ها مساجد و امور مساجد و ارشاد و سازمان تبلیغات و بسیاری از نهادهای دیگر مراسم‌های متفاوتی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: تقارن این ایام به ارتحال علامه مصباح هم مصادف می‌شود و هماهنگی ایت برنامه‌ها در این ایام برای خبرنگاران و برنامه ریزی مردمی حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات فاطمی نسل سلیمانی و ویژه برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا (س) از ۹ تا ۱۶ دی ماه هر روز در قالب یک برنامه به ترتیب از پویش سراسری عهدنامه‌ای با حاج قاسم، مرا دریاب، به توان ما، مصباح دل‌ها، قهرمان ملت، کرسی تلاوت فاطمی، رزمایش بزرگ مواکب فاطمی و البرز فاطمی برگزار می‌شود.

ولایی‌برحق با بیان اینکه پویش ملی توسط مجموعه نهادهای استانی با عنوان پویش سراسری عهدنامه‌ای با حاج قاسم راه اندازی شده که پیش رونمایی این رویش رخ داده و بیش از یک هزار مخاطب عهدنامه را امضا کردند، گفت: وصیت نامه خوانی با حاج قاسم همراهی با حاج قاسم است.

وی اظهار کرد: به توان ما تمام ارگان‌ها و نهادها که تمام خدمات مواسات را انجام می‌دهند که بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی بین مردم توزیع می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: ویژه برنامه مصباح دل‌ها مخصوص بزرگداشت علامه مصباح یزدی در ۱۲ دی ماه همراه با اکران فیلم آن زمستان مستند کوتاهی از زندگی علامه مصباح یزدی به صورت مردمی و …برگزار می‌شود و در این ایام مراسم مرتبط دیگری در استان نیز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز ۱۳ دی ماه شهادت حاج قاسم در مساجد و حسینیه‌ها و سالن‌های کنفرانس بیش از ۴۰۰ هزار برنامه در سطح استان البرز نیز، برگزار خواهد شد.

ولایی‌برحق گفت: روز ۱۴ دی به صورت خاص کرسی تلاوت فاطمی در ایام فاطمیه برگزار می‌شود و ۱۰ مجلس ویژه برنامه کرسی تلاوت فاطمی برگزار می‌شود و در طرح جز خوانی ثواب آن به ارواح شهدا به ویژه شهید حاج فگقاسم سلیمانی هدیه می‌شود.

وی اظهار کرد: مهمترین برنامه بحث رزمایش بزرگ مواکب فاطمی ایستگاه‌های صلواتی به صورت گسترده با رعایت پروتکل‌ها در شهر کرج محدوده میدان سپاه تا جمهوری ۵۰ موکب یک فضای اربعینی طی دو روز برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: یک نقطه متمرکز دیگری به صورت خاص تولید محتواهای که در قالب نذر، کلیپ و … رخ داده به مراجعه کنندگان تقدیم می‌شود

وی متذکر شد: روز آخر روز ۱۶ وی شهادت زهرا در ۲۰ نقطه در شهرستان‌های مختلف محل تجمع عزاداران فاطمی است و اطلاع رسانی آن توسط بیلبوردهای شهری انجام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا