شهرستان ها

فاصله ارائه خدمات در کرج مانند فاصله طبقاتی شده است 

کرج – سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: سال‌های متمادی در شهر کرج فاصله بین ارائه خدمات مانند فاصله طبقاتی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم‌پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص توزیع منابع بین مناطق کرج اظهار کرد: در شورای ششم به موضوع رسیدگی به مناطق برخوردار و کم برخوردار پرداخته شده و این امر در حوزه کلیات خدمات شهری است.

وی با بیان اینکه صرفاً آسفالت خیابان و معابر شهری مد نظر اعضای شورا نیست، تصریح کرد: پر واضح است، سال‌های متمادی در شهر کرج فاصله بین خدمات مانند فاصله طبقاتی شده است.

سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه پرداخت بیشتر عوارض دلیل این نمی‌شود که ما تمام خدمات را در یک نقطه متمرکز کنیم، تصریح کرد: شهر پکیجی از اجزاست و باید به آن به عنوان یک موجود زنده نگاه کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته نقاط کم برخوردار شهر کرج از خدمات شهری کمتری برخوردار بودند و شورای ششم در این مورد ورود می‌کند.

حلقه‌های مفقوده خدمات باید به یکدیگر وصل شود

قاسم پور با بیان اینکه حلقه‌های مفقوده این خدمات باید به یکدیگر وصل شود تا به شهر به عنوان یک پیکره نگاه شود، گفت: نه اینکه شهری باشد که اجزای خاص آن دارای پیکره منظم و مابقی آن پیکره نامنظم داشته باشد.

وی اظهار کرد: درد مردم کم برخوردار این است که در بلوار شهرداری مهرشهر خدمات قابل توجهی ارائه می‌شود و در آق تپه مردم کم‌برخوردار از این خدمات بی‌بهره هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: نوک پیکان خدمات به شکل نادرستی تعریف شده و اگر بخواهد به سمت درستی هدایت شود نیازمند کار کارشناسی دقیق و اصلاح برنامه و بودجه شهرداری دارد.

وی با بیان اینکه نیاز شهر نیاز عام است، تصریح کرد: بنابراین نمی‌شود قسمتی از شهر را کاملًا نادیده گرفت، چراکه پس از مدتی این ناهماهنگی کاملاً مشهود می‌شود.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که شورای ششم و شهردار کرج دارد، این اختلاف به حداقل برسد و نسبت به خدمات دهی نقاط کم برخوردار با برنامه و هدفمند اقدام شود.

وی با بیان اینکه مسئله مطرح شده درباره مناطق کم برخوردار فارغ از تخلفات و حاشیه نشینی است، گفت: ساختمان‌ها تعیین تکلیف و موارد قانونی طی شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص تخلفات ساختمانی که در حاشیه شهر انجام می‌شود، اظهار کرد: شهرداران مناطقی که به حاشیه و حریم شهر نزدیک هستند با تخلفات ساختمانی برخورد کنند.

وی متذکر شد: ما به دنبال افزایش طول و عرض شهر به هر قیمتی نیستیم و خط قرمز شورا تخلفات ساختمانی به ویژه در حریم شهر است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا