شهرستان ها

فراخوان اهالی فرهنگ و هنر کرمان برای برگزاری یلدای فرهنگی

کرمان-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال کرمان از هنرمندان استان دعوت کرد در شب یلدا با اجراهای زنده و معرفی و خوانش آثار خود در فضای مجازی شبی خاطره انگیزه و یلدایی فرهنگی و هنری فراهم کنند.

محمدرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دغدغه جامعه پزشکی کشور گسترش آلودگی ناشی از ویروس کرونا از طریق شب نشینی‌های شب یلداست، بنابراین پرهیز از برپایی دورهمی های خانوادگی، نماد تقدیر ما از پرستاران و تمامی جامعه پزشکی استان و کشور است.

وی تصریح کرد: از نویسندگان، شاعران، اهالی سینما، تئاتر، موسیقی و خوشنویسان استان می‌خواهم ساعتی از شب یلدا را به حضور در فضای مجازی اختصاص دهند.

علیزاده توضیح داد: داستان خوانی، خواندن شعر و نمایشنامه و فیلمنامه و نمایش اجرای زنده خوشنویسی می‌تواند علاقه مندان اهالی فرهنگ و هنر کرمان را به خود جلب و جذب کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان گفت: این شب فرصت مناسبی است تا از تنوع و تعدد هنرمندان کرمانی استفاده برد و هم ارتباط موثرتری با جامعه فرهنگی و هنری استان برقرار کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که امسال، شب یلدایی به یاد ماندنی از همبستگی و اتحاد مردم استان کرمان در مقابله با ویروس کرونا به نمایش بگذاریم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا