شهرستان ها

فرد متعدی به یک مدرسه در کمالشهر بازداشت شد 

کرج- دادستان عمومی و انقلاب مرکز  البرز از بازداشت فرد متعدی به یک مدرسه در کمالشهر که موجبات جریحه دار شدن احساسات عمومی و معلمان و تعدی به ساحت مدرسه شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی در گفت و گویی با اعلام خبر بازداشت فرد متعدی به یک مدرسه در کمالشهر که موجبات جریحه دار شدن احساسات عمومی و معلمان و تعدی به ساحت مدرسه شده بود، گفت: این فرد امروز با پیگیری‌های ویژه دادسرای عمومی و انقلاب کرج و تلاش نیروی انتظامی استان البرز بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: این شخص پس از تعدی به مدرسه و اطلاع از اقدام غیرقانونی خود، متواری و مخفی شده بود که با رصد اطلاعاتی انجام شده پس از ۱۰ روز در یکی از استان‌های شمال غرب کشور، ردیابی و بازداشت شد.

وی با تاکید بر اینکه این پرونده به صورت ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: با توجه به نوع اقدامات متهم، این پرونده در مراجع قضائی استان با پیگیری و نظارت ویژه معاونت پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز رسیدگی و قطعاً مجازات متناسب و بازدارنده تعیین و در صورت لزوم اطلاع رسانی خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا