شهرستان ها

فرصت کم نظیر برای توسعه در استان زنجان ایجاد شده است

زنجان- رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: فرصت کم نظیر برای توسعه در کشور و به ویژه در استان زنجان ایجاد شده که باید از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن شجاعی شامگاه دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه استانداران زنجان در محل مرکز همایش‌های بین المللی روزبه زنجان گفت: به عنوان نماینده نمایندگان استان در مجلس عرض می‌کنم ما نماینده‌ها برای خدمت به مردم استان زنجان با یکدیگر متحدیم.

وی اظهار کرد: اتحاد ما فرصت دیگری است که استاندار زنجان با بهره‌گیری از این پتانسیل می‌تواند در مسیر پیشرفت زنجان گام بردارد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس گفت: ما نماینده‌های مجلس از استاندار جدید زنجان حمایت خواهیم کرد تا پیشرفت مورد انتظار برای استان رقم بخورد.

شجاعی تاکید کرد: ما در کنار حمایت از استاندار زنجان، از امکان نظارتی خود نیز استفاده خواهیم کرد، در این بین به هیچ عنوان به دنبال منفعت سیاسی نیستیم.

وی گفت: فرصت کم نظیر در کشور و به ویژه در استان ایجاد شده که باید از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان ابراز داشت: مشکلاتی که ناشی از برخی ناکارآمدی‌ها برای مردم ایجاد شده امیدواریم از بین برود و با بهره‌گیری از فرصت کم‌نظیر که همان فراهم آمدن سیستم هماهنگ فعلی است، رفع شود.

شجاعی تصریح کرد: اگر بصیرت مردم نبود مشخص نبود که این فرصت برای مردم ایجاد شود و باید قدردان مردم باشیم و این قدردانی را در عمل و سیره نشان دهیم و از وزیر کشور می‌خواهیم تا به زنجان نگاه عادلانه داشته باشد.

وی یاد آورشد: از محسن افشارچی استاندار جدید زنجان درخواست دارم تا با روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی در جهت خدمت به مردم عزیز تلاش کرده و برای آرامش مردم با برنامه مدون در مسیر خدمت تلاش کند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه استاندار جدید باید نگاه عادلانه به استان داشته باشد، گفت: ثروت در کل استان توزیع شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا