شهرستان ها

فرصت ۴۸ساعته به شورای شهر کرمانشاه/سایه انحلال بر سر شورا

کرمانشاه- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه از فرصت ۴۸ ساعته هیات حل اختلاف به شورای شهر کرمانشاه خبر داد.

سعید سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار مهر از فرصت ۴۸ ساعته هیأت حل اختلاف به شورای شهر کرمانشاه برای تشکیل جلسه خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که در قانون رسیدگی به تخلفات احتمالی شورای اسلامی شهرها به هیأت حل اختلاف سپرده شده، این هیأت ظهر امروز برگزار شد.

وی با اشاره به رد صلاحیت ۲ عضو منتخب شورای اسلامی شهر توسط هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، افزود: تا کنون نشست تحلیف اعضا و انتخاب هیأت رئیسه سنی در شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شده است و سایر جلسات به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا به رسمیت نرسیده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به درخواست فرماندار و تصمیم استاندار کرمانشاه پرونده اختلاف اعضا و عدم تشکیل جلسات شورا به هیأت حل اختلاف ارجاع شد.

وی ادامه داد: در هیأت حل اختلاف که ظهر امروز با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، ۲ تن از نمایندگان مجلس استان کرمانشاه و نماینده شورای استان کرمانشاه برگزار شد، گزارش فرماندار کرمانشاه در خصوص عدم برگزاری جلسات شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت.

ساسانی با اعلام خبر فرصت ۴۸ ساعته هیأت حل اختلاف برای برگزاری جلسات شورای شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در این نشست بر ضرورت تشکیل هرچه سریع‌تر جلسه رسمی شورا و تصمیم گیری در خصوص هئت رئیسه شورا و مدیریت شهری تاکید شد.

گفتنی است، بر اساس اعلام ساسانی در صورت عدم تشکیل جلسه در فرصت اعلام شده از سوی هیأت حل اختلاف، روز چهارشنبه هفته جاری هیأت حل اختلاف برای بررسی تخلف شورای اسلامی شهر تشکیل جلسه داده و تصمیم نهایی را در خصوص شورای شهر کرمانشاه اعلام خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا