شهرستان ها

فضای آموزشی دهدشت بحرانی است/ ضرورت همکاری دستگاه ها در استان

دهدشت_ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: برخی از فضاهای آموزشی در دهدشت فرسوده، تخریبی و دچار بحران هستند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، فریدون فاطمی زاده شامگاه دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه با اشاره به بزرگداشت هفته معلم افزود: در راستای تکریم و بزرگداشت مقام معلم با مشارکت همه دستگاه‌ها و ادارات برنامه‌ای نمادین در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۱۱۲ معلم بازنشسته سال ۱۴۰۱، معلمان نمونه آموزشی، مدیران و مشاورین و همچنین معلمین نقش آفرین تکریم خواهند شد.

فاطمی زاده با اشاره احداث مسکن مهر و مسکن ملی دهدشت، بیان کرد: هر بخشی از شهر که توسعه پیدا می‌کند در دل همه پیش بینی‌ها متناسب با رشد جمعیت آن جامعه باید فضای آموزشی احداث شود.

فاطمی زاده تاکید کرد: مسکن مهر و مسکن نهضت ملی نیازمند احداث مدارس متوسطه اول و دوم است.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه از رقابت ۳ هزار و ۴۲٠ داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کهگیلویه در ۱۵ حوزه خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون انجام شده است تا خلاءها برطرف شود، اما با توجه به سنگینی کار نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و ادارات خدمات رسان هستیم.

وی با بیان اینکه بحران فضای آموزشی در دهدشت وجود دارد، بیان کرد: برخی از فضاهای آموزشی ما فرسوده و تخریبی هستند و در بعضی جاها نیازمند همکاری شهرداری و میراث فرهنگی برای رفع موانع و مشکلات هستیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا